REALIZACJE

MZ TS 250

Kolejna ciekawa MZ, tym razem TS 250. Wersja z chromowanym zbiornikiem ( bez nakładek ) i błotnikami. Wersja „na bogato”. Wewnątrz zainstalowany zapłon Cdi naszej produkcji.

SHL M06

Kolejny ciekawy motocykl, tym razem rodzimej produkcji SHL M06 o pojemności 150. Sesja z hostessami 🙂

Jawa 50

Maluch z Czechosłowacji. Prace obejmowały tylko samo nadwozie.

Jawa 350 TS

Marzenie wielu motocyklistów lat 90

Jawa 350 TS

Kolejna TSka w zimowej scenerii, tym razem z zapłonem vape.

PAV 40

Kolejna odbudowana przyczepka. 

JAWA 350 TS

Jeszcze jedna czarna TS, tutaj zainstalowany nasz zapłon, jazda nocą nie jest straszna. 

JAWA 250

Czerwona dama, nie tylko dla grzybiarzy. 

 Kolejny zgrabny motocykl z Czechosłowacji, jak zawsze odbudowany z dbałością o szczegóły.

WSK M06

 Dla odmiany coś rodzimego, jak zawsze motocykl odbudowany z dbałością o szczegóły.

Jawa 250

 Kyvacka w letniej scenerii

Bałkan 250

Niespotykany motocykl z Bułgarii . Sprzęt wymagał dużego nakładu pracy, ponieważ baza była w średnim stanie, dodatkową przeszkodą była dostępność części, a właściwie ich brak nawet w Bułgarii. Pognieciony zbiornik paliwa, tłumik i elementy nadwozia wymagały wielu godzin pracy. Wewnątrz zainstalowany zapłon Cdi naszej produkcji.

CZ 350 model 472.5

Kolejna 350 która wyszła spod naszej ręki.

Wykonana według specyfikacji klienta – stylizacja na model 472.6. Wewnątrz zainstalowany zapłon Cdi naszej produkcji.

JAWA 353

Kolejny motocykl zza południowej granicy. Przyjechał jako kupka części w opłakanym stanie. Efekt końcowy pozytywnie zaskoczył właściciela. Wewnątrz zainstalowany zapłon CDI naszej produkcji.

JAWA 634

Motocykl zza południowej granicy. Stan motocykla dobry, początkowy plan opiewał na remont silnika i lakierowanie błotnika lecz ostatecznie właściciel zdecydował się na pełną renowację. Wewnątrz zainstalowany zapłon Cdi naszej produkcji

JAWA 360

Kolejny motocykl z fabryki Pana Franciszka, ta sztuka przyjechała zza wschodniej granicy. Stan motocykla słaby lecz udało się skompletować maszynę i nadać jej blask przyćmiewający nawet fabryczną sztukę. Rama na etapie spasowywania przygotowana do wózka poprzez wspawanie przedniego mocowania cięgna do wózka, przykręcane nie są stabilne i rysają ramę, a nie możemy pozwolić na uszkodzenie świeżego lakieru. Do motocykla zainstalowany wózek velorex 560 pierwszej generacji, mega rodzynek. Wewnątrz zainstalowany zapłon vape.

PRZYCZEPKA PAV 40

Poszukiwana przez miłośników czechosłowackiej motoryzacji przyczepka PAV. Baza w bardzo ładnym stanie, efekt końcowy oceńcie sami.

CZ 487

Kolejny czechosłowacki projekt – cz 175 model 487. Przyjechał w średnim stanie ale kompletny. Kompleksowa renowacja utrzymana w fabrycznej pecyfikacji.

MZ ETZ 250

Kolejna ciekawa MZ, tym razem ETZ 250. Wersja z początku produkcji. Na pokładzie elektroniczny zapłon CDI, całkiem nowa tarcza hamulcowa, troszkę zmodyfikowana wizualnie wg wytycznych właściciela tak aby nie rzucało się w oczy. Wewnątrz zainstalowany zapłon Cdi naszej produkcji.

MZ TS 150

Mały, zwinny, ciekawy motocykl. Tutaj w lakierze proszkowym.

Jawa 250 353 1961

Pierwsze prace polegające na odcięciu modyfikacji podnóżka kierowcy wykonanej przez poprzedniego właściciela; następnie pierwsze pasowanie blach nadwozia.

cz 472.5

Jawa 353 I

Replika Pav 40

Wfm 125 II

Wsk 125 B3 czarna

Wsk 125 B3 czarna II

Wsk 175

Ile to kosztuje?

Ze względu na indywidualny charakter, każdego pojazdu, a także zakres prac oraz własne wymagania Klienta, koszt każdej renowacji określany jest indywidualnie.

Aby otrzymać bezpłatną wycenę,

zadzwoń po numer:

+48 695571256

 lub

wyślij zapytanie na adres:

biuro@motorew.pl

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
https://www.facebook.com/Motorew/
https://www.youtube.com/user/BLACKDIMON1984